Berg-Hansen utvider satsingen på event
(Oslo 04.08.20) Berg-Hansen styrker satsingen innen event og ansetter nå Marcus Dahlqvist, som har lang erfaring både fra event og tv. – De siste årene har vi satset tyngre på event og er utrolig glade for å få Marcus med oss på laget som har bred erfaring fra event, og også kjenner godt til miljøsiden, sier direktør for Meetings & Events i Berg-Hansen, Anna Andresen.
Selv om COVID19 har satt en stopper for de store møtearenaene, er det mange selskaper som har behov for å møtes.
– Vi opplever så smått å komme i gang igjen, og det blir bestilt flere oppdrag med opptil 200 deltakere. I tillegg har vi opplevd en stor økning av forespørsler på digitale konferanser, hvor vi bistår kundene med alt fra kreativitet, konsept, budskaps- og innholdsutvikling, sier Andresen.
I våres var det mange som utsatte møtene til høsten, og for mange selskaper er konferanser, eventer og andre møtearenaer viktig for å utvikle selskapene videre. Mange har også krav om et visst antall gjennomføringer i løpet av året innenfor ulike kompetansefelt.
– Derfor er det fint å kunne tilby kundene enten rene digitale møteplasser eller en kombinasjon av fysisk og digitalt møte. Med Marcus på laget styrker vi vår leveransekraft ytterligere. Marcus har solid erfaring fra event, TV og design. I tillegg har Marcus lang erfaring innen miljøsmarte arrangementer, noe som står høyt på Berg-Hansen sin agenda, sier Andresen.
Marcus Dahlqvist har erfaring fra eventbyråsiden, Warner Bros. TV og EAT. Han har blant annet vært prosjektleder for Melodi Grand Prix delfinaler, Spelleman, Nobel Peace Price Consert, EAT Stockholm Food Forum.
– Berg Hansen har jeg tenkt på som Norges beste innen reiser og logistikk. Når jeg fikk vite at man utvider eventdelen ble jeg så klart interessert. Det er fantastisk å få tilliten til å styrke teamet hos Berg-Hansen og bidra med min erfaring fra event og tv-produksjoner, sier Dahlqvist.